USS Destiny http://ussdestiny.prv.pl/ |
|
Regulamin forum http://ussdestiny.prv.pl/viewtopic.php?f=9&t=4 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | RaulC [ 2014-06-27, 08:17 ] |
Tytuł: | Regulamin forum |
W trosce o dobro wszystkich użytkowników wprowadzam na forum regulamin następującej treści: 1. Niniejsze forum jest związane z tematyką Star Trek i ogólnie pojętym Sci-Fi oraz fantasy, a także tematami z realnego życia związanymi z odkryciami naukowymi. Wszystkie inne tematy, z zastrzeżeniem punktu 3, należy zamieszczać w dziale RÓŻNOŚCI. 2. Na niniejszym forum dozwolona jest dyskusja na wszystkie tematy, zażarta nawet, na noże wręcz jednak nie będę tolerować jakichkolwiek inwektyw pod adresem innych użytkowników. Dopuszcza się jednak używanie słów powszechnie uznawanych za obraźliwe pod warunkiem ich "wypikania" oraz tego, że nie są one skierowane w stosunku do innych userów a jedynie wynikają z kontekstu wypowiedzi (na przykład cytaty). 3. Zabrania się umieszczania jakiegokolwiek spamu. Przez spam rozumiem treści nie związane z tematyką forum, zwłaszcza jakichkolwiek reklam produktów. Tego typu posty będą natychmiast usuwane, a umieszczający je będą banowani. 4. Nakazuje się aby na niniejszym forum stosować się do zasad ogólnie przyjętej netykiety. 5. Userzy dostają następujące rangi w zależności od liczby postów a) Kadet I klasy - ponad 25 postów b) Kadet II klasy - ponad 50 postów c) Kadet III klasy - ponad 100 postów d) Kadet IV klasy - ponad 200 postów e) Chorąży - ponad 400 postów Ponadto za wybitne zasługi dla forum może zostać przydzielana ranga specjalna: porucznik, oficer naukowy, inżynier, naczelny lekarz, naczelny inżynier, pierwszy oficer, drugi oficer. Użytkownicy otrzymujący rangę specjalną: pierwszy oficer, naczelny lekarz, naczelny inżynier otrzymają uprawnienia moderatorskie. 6. Za łamanie niniejszego regulaminu grozi kara: a) za jednokrotne złamanie - ban 24 godziny b) za powtórne złamanie - ban 7 dni c) za uporczywe łamanie punktów 1, 2 i 4 - ban miesięczny d) za uporczywe łamanie punktu 3 - ban permanentny 7. Wszelkie skargi i wnioski związane z regulaminem należy zgłaszać w temacie regulamin/skargi i wnioski. 8. Wszelkie informacje o awansach oraz karach będą zamieszczane w temacie regulamin/ogłoszenia parafialne. To wszystko. Życzę miłego użytkowania i dissmised. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+1godz. [letni] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |